Gyakran ismételt kérdések

Rendelés előtt

A webáruházunkban található termékek megrendelésének az első és a legfontosabb lépése a minta helyes megszerkesztése. A legtöbb termékünknél minimum 3-4 különböző egyedi beállítások közül választhat a vásárló, hogy a lehető legélethűbben tükrözze a termék a valóságot.

A minta összeállítása után a kosárba kell helyezni a terméket, majd megadni a személyes adatokat és a szállítási információkat.

Minden termék adatlapján szerepel egy várható kiszállítási időintervallum, amihez mindig tartjuk magunkat. A termékek legyártása 1 munkanapot vesz igénybe, a kiszállítás pedig plusz még egy munkanapot. Példa: Hétfőn lead a vásárló egy rendelést, mi azt kedden legyártjuk és még aznap átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, a termék pedig a szerdai napon kerül kiszállításra.

Ez az időintervallum vonatkozik a több darabos rendelésekre is.

Webáruházunkban feltüntetett árak minden esetben 1 darab bögrére vonatkoznak, kivéve ha az adott termék ezt felül író akcióban vesz részt. A kedvezményt mindig jelezzük az adott termék adatlapján.

A kiszállítás minden esetben 1390 Ft, 10 000 Ft feletti rendelések esetén pedig ingyenes.

A kiszállítást minden esetben a GLS Hungary végzi.

Webáruházunk 3 fizetési opciót kínál a vásárlók számára.

Bankkártyás fizetés a Simplepay rendszerén keresztül.

Banki előre utalás.

Utánvétes fizetés: Készpénzzel és bankkártyával is fizethetnek vásárlóink a futárnál.

Mind a két kérdésre igennel tudunk felelni. Bögréink bátran használhatóak mind a két gépben, a minták nem fognak kopni, illetve fakulni.

Ha ez mégis megtörténne, akkor díjmentesen küldünk egy új terméket, vagy visszafizetjük a teljes vételárat.

Rendelés után

Cégünk minden esetben online küldi el a számlát a vásárló által megadott email címre. A számla a rendelés összekészítése után kerül kiküldésre.

Természetesen igen, viszont ennek van egy időkerete! A rendeléseket viszonylag gyorsan (1 munkanap) alatt dolgozzuk fel, így miután elkészültünk a bögrével már nincs lehetőség a módosításra.

Az összeállított mintán azokat a beállításokat tudjuk módosítani, amit a vásárló az adott termék adatlapján tud megszerkeszteni.

A kívánt módosítást telefonon a +36-20/418-9050 számon, vagy emailben az info@tebogred.hu címen lehet jelezni kollégáinknak.

Sajnos előfordul, hogy az ügyfeleink törött bögrét találnak a csomagjukban. Pánikra semmi ok, cégünk díjmentesen cseréli ezeket a termékeket!

Semmi másra nincs szükségünk csak egy fotóra a törött bögréről és egy rendelés azonosítóra. Ezután már készítjük is az új bögrét és teljesen ingyen eljuttatjuk az ügyfeleinkhez!

Vásárlóinkat folyamatosan informáljuk a rendeléssel kapcsolatban. Küldünk értesítést a bögre elkészültéről és arról is, amikor átadtuk a futárszolgálatnak a csomagot. Ilyenkor mindig csatolunk az emailünkben egy nyomonkövetési kódot is amit az alábbi oldalon lehet leellenőrizni:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Rendelés törlésre csak abban az esetben van lehetőség, ha még nem készültünk el a termékkel. A törlés emailben kell jelezni a lehető leghamarabb az info@tebogred.hu címen.